Consumer insight
מי אנחנו
פרסומים
 

חיזור גורלי, איך לפתות את הקונה בלי לאיים עליו.
קופה רושמת, ספישל חגים, מדור התנהגות קונים, 2006.

תחושת השפע לא רק מגרה ומחמיאה לקונה אלא גם מאיימת עליו. כניסה לחנות גדולה, מגוונת, המציעה שפע של מוצרים, של מותגים, של מבצעים והצעות מפתות ושל חוויות - מבלבלת אותו ומכניסה אותו לסיטואציה של מגננה פסיכולוגית. הקונה חושש שיסחף לקנות מעבר לנחוץ ומעבר ליכולתו ויעשה משהו שאחר כך יצטער עליו.

כיוון שהשפע יוצר עומס של גירויים, מופעל את מנגנון הסינון המיידי ויוצר מעין נעילה של הקשב. במילים אחרות 'עושה אותו עיוור קוגנטיבית למסרים ולמוצרים'.
הפתרון: בחירת אחת משלוש גישות לנהל את תחושת המגוון בחנויות, בעיקר בתקופת החגים.

לקריאת הכתבה המלאה לחץ כאן
יישומים
ותוצרים
 
לקוחות
 
Consumer insight | צמיחת מותגים | כינוס מותגים | התנהגות צרכנים | בניית אתרים